Klacht: Geen bezorging, Geen klantenservice

op 20 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al een maand geleden iets besteld bij Leen Bakker. Op de afgesproken bezorgdatum (9 mei) heb ik zelf moeten bellen en anderhalf uur moeten wachten op het nieuws dat het vertraagd zou zijn.

Ik wilde mijn bestelling annuleren (Dit mag volgens de online winkel-wet binnen 14 dagen) en dat kreeg te horen dat het niet kon.
DIT IS ILLEGAAL!

Leen Bakker is volgens de wet VERPLICHT om je geld terug te geven binnen 14 dagen.

We zijn nu al twee weken verder en ik hoor nog steeds niets. Het is werkelijk schandalig. Ik hoor graag van mensen die dit probleem ook hebben zodat we ze gezamelijk kunnen aanklagen via een advocaat.

Gewenste Oplossing:

OF binnen een week mijn bestelling bezorgen.
OF binnen een week mijn geld terug (wat verplicht is)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emendes