Mijn Klacht:
Ik woon in de kruisstraat 74 B
Mijn brievenbus zit tussen 2 bussen die beide nee nee stickers hebben
Ik neem aan dat is daarom regelmatig,wel minimaal 2 keer in de maand geen pakket ontvang
Hoogst irritant
Kan u daar iets aan doen?
Gewenste Oplossing:
De keren dat ik wel de pakketten ontvang

