Klacht: geen bezorging

op 29 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag dinsdag 29 november nog geen folders ontvangen.juist nu Boni gaat openen en vast wel nieuw heeft, en de week voor sinterklaas.
heel vaak slordige bezorging vooral in vakanties.
maar wel zo brutaal om een kerstgroet te brengen en dan nog denken dat ze iets krijgen.

Gewenste Oplossing:

op tijd de folders door de brievenbus zou fijn zijn en regelmatig

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 november 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week (49) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door hennie777