Klacht: geen bezorging

op 26 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Al maanden ontvang ik geen folders meer hoe kan dat?

graag weer folders ontvangen

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 november 2016 om 11:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben deze in behandeling genomen en zullen zo spoedig mogelijk dit probleem oplossen. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door hertjes