Klacht: geen bezorging

op 06 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Al een paarweken geen bezorging van de folders gekregen

Elke week op tijd de folders bezorhd te krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 06 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta

Heeft op 11 oktober 2016 om 15:26 geantwoord

Tot op heden geen bezorging gehad. Ik baal daar echt van!

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Ek, Naar aanleiding van ons telefoongesprek gaan wij er vanuit u voldoende hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobyvanek