Klacht: geen bezorging

op 25 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik heb voor mijn moeder een proefabbonementje geregeld voor de vrijdag en zaterdag . maar tot op heden kreeg ze de ene keer de vrijdag wel en zaterdag niet of andersom en afgelopen weekend heeft ze zelfs niks ontvangen. dit is nadat ik al een klacht had ingedient en het nu opgelost zou zijn . zo trek je geen vaste klanten .

nou als mijn moeder daadwerkelijk 4 weekenden achter elkaar de vrijdag en de zaterdagkrant zou ontvangen .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 augustus 2016 om 08:57 geantwoord

Geachte mevrouw Slot,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat u hem gewoon wilt ontvangen zoals het hoort. Zodra een editie van De Telegraaf niet bezorgd is, is het belangrijk dit door te geven. Dit kan online of via 088 824 8242. Ook deze meldingen hebben wij doorgegeven en wij gaan er vanuit dat het distributiecentrum dit verder op zal pakken. De gemiste edities worden gecompenseerd met het abonnement. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door catootje1973