Klacht: geen bezorging

op 22 augustus 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben de krant op 17 aug 19 aug en 22 augustus niet gekregen.
Drie keer binnen een week de krant niet hebben, daar hebben we geen
abonnement voor.

PS.we hebben gehoord dat op meerdere plaatsen op Windmolen niet bezorgt is op bovengenoemde datas

Gewenste Oplossing:

Als de krant goed bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 22 augustus 2016 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte de heer Jo Beenders,

Vervelend dat u de kranten niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.
Helaas kunnen wij uw krant niet meer nabezorgen. Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst niet meer aan. (dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ). De abonnementsprijs van deze krant gaan we verrekenen met de volgende factuur.U kunt de krant van vandaag ook online lezen. Dit is gratis voor onze abonnees.U heeft voor het inloggen uw abonneenummer nodig:8965604
registeren kan op : https://digitaal.limburger.nl/
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Klantenservice De Limburger I Limburgs Dagblad

Bericht van Dagblad de Limburger

7 maanden geleden - klacht behandeld en doorgezet.

Alle klachten die gemeld zijn door vrouwenhof4