Klacht: geen bezorging

op 27 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Valentijn,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u op 27 juni de krant niet heeft mogen ontvangen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verschuiven wij uw betaalperiode met een dag op, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u De Telegraaf niet ontvangt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen. U kunt een bezorgklacht doorgeven via het telefoonnummer 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Valentijn