Klacht: Geen bezorging

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen bezorging van mijn Telegraaf op Zaterdag 18/06/ 2016
Deze maand heb ik niet of nauwelijks mijn dagelijkse Telezgraaf ontvangen.
Het ligt aan de krantenbezorger, die op straat is gezet en is vervangen door de Belgische Post, welke frequent staakt.
Ik wil graag restitutie van abonnementskosten ?

Gewenste Oplossing:

Indien de krant weer op tijd in de bus ligt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Snieders van Glabbeek,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben op 17 juni en 18 juni problemen gehad met het drukken van De Telegraaf. Hierom hebben veel mensen De Telegraaf, laat of helemaal niet ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Verder zien wij in uw account dat u in de maand Juni inderdaad een aantal klachten heeft doorgegeven. Wij vragen u dan ook vriendelijk om ons de tijd te geven om dit op te lossen. Een restitutie van de abonnementskosten behoort hierbij niet tot de mogelijkheden. Wij gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulus Wast