Klacht: geen bezorging

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig wordt de krant niet bezorgd. De ene dag wel en bijvoorbeeld de dag erop niet. Ze vinden het zooooooo erg voor mij maar niemand doet er wat aan. Oplossing is volgens mij: bezorger bellen en alsnog laten bezorgen…… ook door de regen. Gaat ie het nooit meer vergeten.
Ik heb het abonnement maar opgezegd en de niet bezorgde kranten worden nageleverd. Maar die boekhouding mag je dan wel zelf bijhouden want de telegraaf doet NIKS!!!!

Gewenste Oplossing:

gewoon de krant bezorgen zoals het hoort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kuhlman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zien inderdaad een aantal meldingen staan in Mei, wij zijn dan ook onze uiterste best aan het doen om te zorgen dat de bezorging goed verloopt. U krijgt gelukkig ook weekendbonnen die u kunt gebruiken als De Telegraaf niet bezorgd wordt. Ondertussen wordt dit probleem zeker wel serieus opgenomen, maar dit doen wij volgens een vaste werkwijze. De meldingen worden doorgestuurd naar het distributiecentrum, waar contact op wordt genomen met de bezorger en samen naar een oplossing wordt gezocht. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door JFK68