Klacht: geen bevstiging reis riga brussel zuid charleroi en retour naar riga

op 30 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

wel betaald via rabo ideal, maar nog geen bevestiging.
de datum van de reis is 19-07-2017 heen en terug 24-07-2017 van riga
voor passagier Sandra Litavniece uit riga.

u kunt mij bellen 0031613038647 Gerard van marion

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De ideal betaling van 128,98 is succesvol verwerkt voor Ryanair met verwijzingsnummer ZPQWHF__461458950. Ik raad u aan om met Ryanair (http://www.ryanair.com) contact op te nemen over de status van uw bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com