Klacht: GEEN BEVESTING VAN GEKOCHTE KAARTEN GEKREGEN

op 08 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

IK HEB 2 KAARTEN BESTELD VOOR DANCE &HARDSTYLE IN THE PARK 2016 TE STADSPARK GRONINGEN
WEL BETAALD €55,90 MAAR GEEN MAIL ONTVANGEN VAN DE KAARTEN O.I.D
MIJN MAIL WERKT NIET ALTIJD GOED WOU VIA DE SITE EEN ANDER MAILADRES DOORGEVEN MAAR DAT LUKT NIET

GRAAG TELEFONISCH CONTACT OPNEMEN OF VIA MIJN ANDERE MAIL ALSNOG DE KAARTEN DOORMAILEN
TELNR 06-1913 8506
MAIL HAAKSEMA.DEURENMONTAGE@GMAIL.COM

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:23 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

De betaling is gedaan aan Ticketscript via iDeal. Ik heb u de gegevens waarmee u contact kunt opnemen met Ticketscript naar uw opgegeven e-mailadres gestuurd.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com