Klacht: Geen bevestigingsmail ontvangen

op 20 juni 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 week geleden een bestelling geplaatst geen bevestiging gehad maar wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb hun een e-mail moeten sturen naar ze kunnen niks vinden in hun systeem. Zelf mijn adres en naam staat er niet in. Dit is toch raar. Je moet soiewso je e-mail 2 keer invullen dus dit heb ik niet verkeerd gedaan en dan nog moeten hun mijn gegevens in hun systeem hebben staan.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang binnen nu en 4 dagen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shayromero