Klacht: geen bevestigingsboeking van ryanair ontvangen

op 16 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb gisteren 14 juli 2017 215,96 euro betaald. Vlucht van Weeze naar Lanzarote.Omschrijving OSR4TJ464523190. Transactienr.0030002211421265. Betk.4415000602296859. Dit was een vlucht van 13 januari 2018.I.v.m.boeking hotel wil ik zo snel mogelijk de bevestigingstickets ontvangen van Ryanair.

Wanneer ik de tickets heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 juli 2017 om 17:22 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Lavalaye,

De betaling die u vermeldt is correct afgehandeld en overgedragen aan Ryanair.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van (online) winkeliers betalingen via o.a. credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert de achterliggende technische systemen voor verwerking van betalingen aan winkeliers.

Voor vragen over individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met Ryanair.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Adyen Support Department

Heeft op 18 juli 2017 om 12:26 geantwoord

nog steeds geen bewijs van bevestiging ryanair

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw antwoord. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. U kunt het beste contact opnemen met Ryanair (+31 0900 04 00 856) Ik hoor het graag als u meer vragen heeft. Met vriendelijke groet, Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door juulanna