Klacht: Geen bevestiging, wel geld afgeschreven

op 02 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mevrouw/mijnheer,

Vanmiddag heb ik een bestelling geplaatst op Boohoo.com. Ik heb alle stappen doorlopen en het geld is van mijn rekening afgeschreven maar vervolgens kreeg ik een mail dat het product nog in mijn winkelmandje stond. Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Gewenste Oplossing:

Of mijn geld terug of het een bevestigingsmail + het kledingstuk ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ninavb