Klacht: Geen bevestiging van ticket

op 01 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 29 augustus een ticket geboekt naar tenerife. Geld wel afgeschreven maar nog geen bevestiging of iets. Wat te doen.?

Als ik de ticket heb!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 01 september 2016 om 12:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb een bericht verstuurd aan Ryanair met de vraag om je ticket alsnog te versturen. Hier heb je als het goed is bericht van gehad op Tomteurlings@hotmail.com. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken op support@adyen.com of 020-2401680.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tommieteur