Klacht: Geen bevestiging per email of mogelijkheid gekregen om op te zeggen!

op 03 oktober 2017 over Always Happy in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nooit de bevestigingsmail gekregen waarmee ik kon opzeggen. Ik heb de incasso teruggehaald via de bank en een selectieve incassoblokkade op de bankrekening gezet zodat er zeker niet nog een keer geïnd kan worden. Het zijn oplichters die later niet meer te bereiken zijn.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als dit soort bedrijven definitief uit de lucht worden gehaald en niet meer de mogelijkheid krijgen om mensen te duperen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Always Happy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Always Happy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BriDan