Klacht: Geen bevestiging gehad.

op 21 september 2016 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik ben erg ontevreden over de klantenservice. Wij hebben een vakantie geboekt naar lissabon. Wij kregen alleen de boekingsgegevens opgestuurd. De betalingsbevestiging niet. Echter is er wel betaald. Door contact op te nemen met de klantenservice, hebben we te horen gekregen dat er iets fout is gegaan met het systeem waardoor zij geen betalings/boekings bevestiging hebben gekregen. We moesten contact op nemen met de creditcard maatschappij. Uiteindelijk hebben ze onze betaling kunnen vinden door meer info van de creditcard maatschappij. Ik kreeg te horen dat het systeem een fout heeft gemaakt. We krijgen nu ons geld teruggestort. Maar volgende week woensdag zouden wij op vakantie gaan. Het is dus onmogelijk om voor hetzelfde geld en zelfde datum naar lissabon te gaan. We kregen te horen dat we dit zelf moeten oplossen. Ik vind het erg slecht geregeld en nu kunnen wij waarschijnlijk niet meer op vakantie. Ik vind dat het jullie taak is om een nieuwe boeking te doen voor dezelfde prijs, desnoods in een ander hotel/appartement.

Als er een nieuwe boeking wordt gemaakt voor dezelfde prijs en datum. Of evt korting op onze nieuwe boeking omdat dit niet onze fout is geweest.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 21 oktober 2016 om 14:25 geantwoord

Geachte J.M. Bouwhuis,

Wat vervelend dat de boeking niet is gelukt. Je reservering is pas definitief als je van ons een bevestigingsmail hebt gekregen. Ontvang je deze niet binnen 30 minuten na boeking, vragen wij je om telefonisch contact met ons op te nemen. Een betalingsbewijs is geen boekingsbewijs. Ik zie dat je 2 weken na boeking pas contact met ons hebt opgenomen. Om deze reden hebben wij het geld teruggestort.

vliegwinkel.nl
Customer Support