Klacht: Geen bevestiging en geen contact mb.t. bestelling

op 07 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Groupdeal
ik heb een bestelling gedaan voor grijze gordijnen op 27 juli
Echter geen bevestiging ontvangen.

Het is wel afgeschreven van mijn rekening op 27 juli (€45,85)
Kenmerk 1150000554313387.

Jullie zijn sinds dien telefonisch onbereikbaar en per mail ook geen reactie.
Graag uw reactie..

MVG
Colin van Zon

Gewenste Oplossing:

Bevestiging en leverdatum,

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Zon,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat de factuur van uw bestelling niet heeft ontvangen.
Wij hebben de factuur zojuist nogmaals verzonden naar uw e-mailadres.

Uw bestelling wordt vandaag bij u aangeboden door PostNL.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Colin van Zon