Klacht: geen betalingsbevestiging en tegoedbon ontvangen

op 26 december 2012 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 december gekocht en betaald bij GroupDeal en daarna niks meer gehoord of gezien.

Gewenste Oplossing:

Ik heb vandaag (23 dec)een mail gestuurd naar het E-mailadres wat ik bij een andere klachtafhandeling had gezien: info@groupdeal.nl
Wacht nu hun reactie af. Heb gevraagd om alsnog te leveren of anders annuleren en geld terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 28 december 2012 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Uw voucher is naar u verzonden na afloop van de deal.
Voor alle zekerheid is deze nogmaals verzonden!

Het product wordt automatisch binnen 14 werkdagen na afloop van de deal verzonden (weekenden en feestdagen niet meegerekend)

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht AvD

6 jaren geleden - Ik heb ondertussen een bevestigingsmail ontvangen en de tegoedbon ook. Het product wordt alsnog geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door AvD