Klacht: geen bestelling geleverd en nu geen geld terug gestort

op 06 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

op 13 maart een artikel besteld. Deze is nooit geleverd. Toen contact opgenomen en gevraagd het geld terug te storten. Dit is ondanks de toezegging in de ticket nooit gebeurd. Wel heeft men de ticket gesloten zodat ik hierover geen contact meer op kan nemen

Wanneer het geld, zoals men toegezegd heeft terug stort

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 10 juli 2016 om 18:20 geantwoord

Tao Xinzhi
16-05-29 18:13
Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij lightinthebox.com.
Het is niet gelukt om uw bestelling bij u af te leveren en het pakket is daarom naar ons teruggestuurd. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Aangezien dat we niet kunnen garanderen dat de herzending niet het zelfde probleem zou tegemoet komen, zullen we direct een volledige terugbetaling voor u verwerken. Als u de producten alsnog wilt ontvangen, gelieve een nieuwe bestelling plaatsen

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Klantenservice
lightinthebox.com

Maartje Kampen
16-05-31 23:48
Beste mensen,
Ondertussen heb ik het bedrag teruggestort gehad. Het is dus uiteindelijk toch goed gekomen.
Mijn dank hiervoor.
Groetend,