Klacht: Geen bestelling, geen excuses.

op 04 september 2018 over iDEAL in de categorie Betalingsdiensten

Op 19 juli jl. heb ik een bestelling gedaan van drie kleine dingen. Volgens de voorwaarden van het bedrijf zou het ca. 12 werkdagen duren voor de levering. Na 22 werkdagen heb ik gebeld waar mijn bestelling bleef. Ik moest zeer lang wachten voor de telefoon werd beantwoord à € 0,35 per minuut. Volgens de medewerker was het cadeautje, welk je bij de bestelling zou krijgen niet voorradig. Ik gaf aan dat dat voor mij niet belangrijk was. Ik wilde mijn bestelling. Hij zou er voor zorgen dat het direct werd verzonden. Dus niet. Na 14 dagen heb ik een email gestuurd met daarin de annulering van de bestelling. Op deze email hoorde ik niets. Ik heb na een week maar weer eens gebeld (weer lang gewacht) waarom ik maar niets hoorde. Deze (onvriendelijke) medewerker vertelde mij dat er opeens een storing in de bestellingen was. Maar niet even bericht geven. Daarom duurde het zo lang. Eerst was er geen cadeautje, toen een storing. Wie liegt er hier. En ja, ik had zelf de bestelling geannuleerd. Dus dat wist hij toch wel, ondanks dat hij niet antwoordde op mijn vraag waarom ik geen antwoord op mijn email had gekregen. En ook geen excuses.
Ik ben een goede klant, heb daar regelmatig besteld, dus ik vond dit erg klant-onvriendelijk om allereerst zo lang te wachten, hoge telefoonkosten en nooit enig betrouwbaar antwoord, laat staan een excuus, te krijgen. Voor mij nooit meer naar dit bedrijf.

Ik wil graag een eerlijk antwoord waarom men zo klant-onvriendelijk is bij dit bedrijf. Alsof alles mijn schuld was. En ik wil graag een excuus hiervoor.
Zeker omdat ik veel telefoonkosten heb gemaakt, en veel moeite heb moeten doen om mijn bestelling te krijgen, die ik uiteindelijk niet heb gekregen. Zo ga je niet met mensen om.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iDEAL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iDEAL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Honey