Klacht: Geen bestelling binnen

op 19 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 5 september studie boek besteld en dacht dat ik die BINNEN DRIE DAGEN binnen zou krijgen, maar tot nu heb ik het niet ontvangen.
Ik heb paar keer gebeld, maar niemand neemt de telefoon op.Hierdoor ben ik heel teleurgesteld in Van Dijk.
Mijn bestelling nummer is: 8452660
Ik hoop dat jullie mij hiermee gaan helpen want ik heb volgende maand examen en heb dat boek hard nodig!!

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik deze week mijn bestelling binnen krijg!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Joan, Naar aanleiding van je klacht hebben we je gegevens ingezien. Het artikel 'Six Sigma for Green Blelts and Champions' (ISBN: 9780134048574) verwachten we morgen te ontvangen van de leverancier. Volgens het bericht van de leverancier is dit artikel tijdelijk moeilijk leverbaar. We hebben je order omgezet naar een spoedorder en je zult daarom het artikel ook ontvangen zodra wij deze binnen krijgen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 september 2016 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joan,

Naar aanleiding van je klacht hebben we je gegevens ingezien.

Het artikel 'Six Sigma for Green Blelts and Champions' (ISBN: 9780134048574) verwachten we morgen te ontvangen van de leverancier. Volgens het bericht van de leverancier is dit artikel tijdelijk moeilijk leverbaar.

We hebben je order omgezet naar een spoedorder en je zult daarom het artikel ook ontvangen zodra wij deze binnen krijgen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door JMKUNGO