Klacht: Geen bestelbevestiging / geen levering/ geen antwoord op contactformulieren

op 07 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo,

Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk “aderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop.”

Het mocht niet zo zijn, na het versturen van 3 contactmail afgelopen 7 dagen heb ik reeds nog geen antwoord mogen ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging tentijde van de betaling.
Het lijkt erop dat de klachten allemaal gegrond zijn, ben ik zelf helaas aan het ervaren.

Ik wacht “niet rustig” af tot de 30 dagen en zal dan mijn geld terug eisen. Tot die tijd zolang ik geen antwoord krijg of iets ontvang. Houd ik dit forum in de gaten, en klachten.nl etc etc..

grt Jermaine (nu al een ontevreden klant)

Gewenste oplossing: Antwoord formulier(en) beantwoorden en mijn product of geld terug aub.

Alle informatie betreft bestellen zit in het antwoordformulier.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 09 januari 2014 om 03:07 geantwoord

Uw bestelling is onderweg!

Heeft op 09 januari 2014 om 10:53 geantwoord

Het is niet opgelost, geen antwoord gehad, geen contact gehad, geen factuur gehad en geen betalingsgegevens gehad. Er staat bestelling onderweg, maar dat zegt helaas niets. Alleen maar dit simpele klik bericht via klacht.nl ipv antwoord via antwoordformulier/klachtformulier van eigensite.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jermaine2014