Klacht: Geen bestel bevestiging, na betaling

op 20 december 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Ibood

7 maanden geleden - Beste Christine, Bedankt voor uw melding. Vervelend om te lezen dat na het betalen geen bestelling bevestigd werd. Dit is uiteraard niet zoals het hoort. Het kan soms iets langer duren voordat een bestelling bevestigd kan worden met een bestelling. We willen graag checken of het probleem wat je omschrijft nog opgelost dient te worden of dat dit al gedaan is. Echter kunnen wij op het e-mailadres van deze klacht geen account in ons systeem vinden. Daarom willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen met daarin alle relevante informatie die hier van toepassing is. De e-mail kan verzonden worden naar webcare@ibood.nl. E-mails naar dit adres komen direct bij onze afdeling terecht. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door stepwyba