Klacht: Geen beschikbaarheid na aankoop parkeren Hyatt Hotel incl shuttle Schiphol

op 13 augustus 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aa koop gedaan maar er is geen beschikbaarheid ???? Het gaat hier wel om onze vakantie ( 6 pers) !!! Groupon geeft aan terugbetaling te doen in credits????
Bezorgen je schrik van je leven , verpesten je voor pret van de vakantie , bieden geen andere oplossing en geven ook niet je geld terug!!

Reserveren kon min 48 uur van te voren .. Dat is het nog lang niet. Nog 5 dagen te gaan!!

Dit is gewoon pure Oplichterij!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze een alternatieve parkeerplek regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NTih