Klacht: geen berzorging

op 19 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Sochtends iets besteld om 10uur.Zou dezelfde avond nog geleverd worden.Heb hiervoor twee euro extra betaalt.Inmiddels een dag later en nog steeds niks.Ook staat de status nog steeds op gisteren.De service via twitter is ook een ramp.Dit is al de 4e keer dat wehkamp niet op tijd levert.Ook al 1x meegemaakt dat er helemaal niks geleverd werd.Erg slecht en dit was ook gelijk de laatste keer dat ik wat bestel bij wehkamp.Ken je beter bij BOL.com bestellen.die leveren wel op tijd!!

game vandaag binnen of annuleren.Rampzalig dit..

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht darkwing1708

10 maanden geleden - De game is niet verzendsklaar gemaakt en er is niks verzonden.Bestel de game nu bij Bol.com..goedkoper en betrouwbaarder.Deze zaak is opgelost.

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Beste, Onze excuses dat dit een probleem blijft zijn. Ik begrijp dat je dit liever op een andere manier opgelost had gezien, mochten we je nog op één of andere manier kunnen helpen horen we het graag. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Beste

Voor nu wens ik je nog een fijne dag verder.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door darkwing1708