Mijn Klacht:
Heb al sinds december 2013 een nieuw abonnement en pas eergisteren 28-9-2014 om 17:34 mijn aleer eerste berichtgeving ontvangen.
Helaas neem Vodafone NIET te kosten voor hun rekening, ben tevens een zakelijke klant en vindt het jammer dat mij de vraag werd gesteld waarom ik er nu pas meekom, terwijl ik als zakelijke klant een bepaalde service verwacht en sinds december alleen maar hogere rekening heb ontvangen.
Men zegt dat ik vanaf juli 2014 wel sms heb ontvangen, maar weet 200% zeker dat dit niet juist is!
Gewenste Oplossing:
Ben als zakelijke klant tevreden als ik terug krijg waar ik recht op heb, dus een correctie per december 2013 t/m augustus 2014. Aangezien ik pas eergisteren mijn eerste sms heb ontvangen.

