Klacht: Geen bericht van mijn bestelling een Mini DV pro spy camera

op 07 juni 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Ik bestelde 04-06-2017 bij u een Mini DV pro spy camera en heb betaald per Bankrekening RABO waarvan de betaling omschreven wordt als volgt: 78766487 0030002131227203 78766487 Outspot.
Tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Kunt u mij binnen afzienbare tijd mededelen wanneer u mijn bestelling bevestigd kunt bevestigen en wanneer deze bestelling zal worden verzonden, opdat ik de bestelling thuis kan ontvangen.

Als ik heb ontvangen de bestelling van een Mini DV pro spy camera waarvan de betaling omschreven wordt als volgt: 78766487 0030002131227203 78766487 Outspot, dan ben ik tevreden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Outspot over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 27 juli 2017 om 00:12 geantwoord

Beste heer Koppelaar,

Het spijt ons te vernemen dat u geen bevestiging van uw bestelling ontvangen heeft. Wij hebben dit even voor u gecontroleerd en merkten dat uw voucher wel op 04/06 en nogmaals op 08/06 via e-mail verstuurd werd. U heeft deze waarschijnlijk in uw spams (ongewenste e-mails) ontvangen.
Wij hopen dat u ondertussen zowel uw voucher als uw bestelling goed ontvangen heeft en staan ter uwe beschikking via onze helpdesk indien u nog vragen heeft.

Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team