Klacht: Geen bereik, waardeloze klantenservice, en een week lang geen telefoon.

op 21 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Enige tijd geleden kreeg ik een bericht van Simpel, ze waren 10 jaar geworden, waardoor ik gratis 4G kreeg. Klinkt leuk zou je zeggen.

Vervolgens heb ik 7 dagen een haperend netwerk gehad, waar ik 90% van de tijd geen gebruik kon maken van mijn internet. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, waar mijn sim werd gereset.

Vervolgens had ik totaal geen netwerk meer, en was zelfs bellen en smsen onmogelijk.
Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice (met een medewerker die door haar ongelofelijk motivatie elk spoortje van plezier uit mij wist te trekken). Waar mij werd verteld dat ik vijf werkdagen moest wachten op een antwoord. Nu leid ik een bedrijf, en kan ik mij niet permitteren om 5 dagen niet bereikbaar te zijn. Ik wou dan ook per direct mijn contract opzeggen, gezien ik in totaal 14 dagen een slecht abonnement zou hebben, waar mijn bedrijf hinder van ondervind, plus de manier van klantenservice heeft mij snel overtuigd om na mijn contractduur over te stappen op een andere provider.

GOEDKOOP = DUURKOOP

Opzegging van contract.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:57 geantwoord

Geachte heer van der Linden,

Vervelend te horen dat er problemen zijn ontstaan met het abonnement bij Simpel.

U heeft inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice en ik hoop dat ondanks de vervelende ervaring die u heeft ondervonden, het toch naar tevredenheid is opgelost voor u.

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door timvdlinden