Klacht: geen bereik telefoon

op 07 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds ongeveer 3 weken heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel (waar ik nu al spijt van heb). Ik heb een abonnement afgesloten voor mijn zoon omdat ik dacht, eindelijk een provider te hebben gevonden waarbij ik zelf de keus had om het abonnement samen te stellen.
Nu bel ik vanmorgen met Simpel omdat mijn zoon (12jaar) niet kan bellen of gebeld worden.

– Na 15 minuten gebeld eindelijk iemand de telefoon maar niet de juiste afdeling. Ik vroeg om me door te verbinden maar dat kon ze niet.
-Opnieuw bellen, Komt niet door de voicemail heen.
-Nu maar het 0800.. nummer gebeld. Natuurlijk gelijk iemand aan de lijn.. Maar kon daar ook niet terecht met mijn vragen en kon niet worden doorverbonden. Ik vraag aan de medewerkster waarom niet, en doorging met vragen zegt ze: “Ik ga de verbinding verbreken”.’Weg was ze!!

Ik ben nu nog niks wijzer geworden wat er aan de hand is.
Eenmaal klant, dan kunnen ze je maken en breken. En is niet door te dringen tot deze provider. Ongelofelijk wat voel ik een frustratie.
Je hebt getekend voor dit abonnement en dat weten ze héél goed. Ze hebben je in hun macht dat voelt écht zo.

Annulering van mijn abonnement.
Of als ik bel, dat er naar me geluisterd wordt!!
En niet als oud vuil wordt behandeld nu je aan hen bent overgeleverd.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:38 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MdeVogel