Klacht: geen bereik

op 07 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo Simpel,

Er wordt al sinds een tijdje regelmatig reclame gemaakt van Simpel goedkoop bellen en smsen…
Daar heeft René Froger zich voor geleend,waarschijnlijk zijn jullie hem nog aant betalen, want ik heb geen bereik maar ik heb wel mijn abonnementkosten betaald!
Als ik zo even google naar jullie naam en over jullie bedrijf word ik niet blij!!
Sommige klanten hebben dus al weken geen bereik en zijn niet te spreken over jullie!
Dat gaat jullie dus klanten kosten!
Kijk dat er een storing is of zou zijn kan ik goed in mee komen, maar dat word nergens belicht, op jullie site ofzo!
Dat is toch wel het minste wat jullie kunnen doen!

Graag hoor ik van u!

Met een duidelijk antwoord zo niet dan zeg ik mijn abonnement per direct op

Z.s.m bereikbaarheid hebben!

En kosten worden moeten berekent....

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel