Klacht: Geen belmogelijkheid bij Simpel.

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Als nieuw abonee bij Simpel vanaf 17-06-12 nog niet 1 dag kunnen bellen sms en of gebeld-gesmst worden.
Als je een mail stuurt krijg je een geprogrameerd mailtje terug ,waar je niets aan hebt,en als je belt sta je 25 min.in de wacht en vervolgens wordt je er uit gegooid!
Wel betalen maar niets ontvangen,SLECHT,en dat kan zomaar.

Een fatsoenlijke uitleg waarom ik niet kan bellen/bereikbaar ben.
En elke dag dat ik niet heb kunnen bellen/bereikbaar ben vergoeden of terugbetalen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:28 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Yannes