Klacht: Geen belmogelijkheid bij Simpel.

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als nieuw abonee bij Simpel vanaf 17-06-12 nog niet 1 dag kunnen bellen sms en of gebeld-gesmst worden.
Als je een mail stuurt krijg je een geprogrameerd mailtje terug ,waar je niets aan hebt,en als je belt sta je 25 min.in de wacht en vervolgens wordt je er uit gegooid!
Wel betalen maar niets ontvangen,SLECHT,en dat kan zomaar.

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijke uitleg waarom ik niet kan bellen/bereikbaar ben.
En elke dag dat ik niet heb kunnen bellen/bereikbaar ben vergoeden of terugbetalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Yannes