Klacht: Geen begeleiding vanuit LOI, docent niet te bereiken

op 10 december 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Sinds begin oktober volg ik de opleiding administrateur kort MBO. De lesstof is niet voldoende uitgebreid voor de opdrachten. Vragen aan de docent worden niet beantwoord. Vragen aan de klantenservice worden met een standaard antwoord pas na 40 dagen afgehandeld. Ik kan niet voor of achteruit en probeer alles zelf uit te zoeken met you tube. Uit de lesstof is het niet te halen. Ikben zo ontevreden over de cursus dat ik eigenlijk mijn geld terug wil, maar ook op mijn klachten wordt niet geantwoord.

Ik wil per direct stoppen met de cursus en de gemaakte kosten terug ontvangen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 12 december 2017 om 17:45 geantwoord

Beste Hedy,

Wat vervelend om te vernemen dat de opleiding en de begeleiding niet aan je verwachtingen voldoen. Uit onze administratie blijkt dat er momenteel nog bericht via de mail in behandeling is.

Om verwarring te voorkomen dat er vanuit meerdere kanalen wordt gecommuniceerd sluit ik je bericht op deze pagina. Wij zullen op zeer korte termijn jouw e-mail beantwoorden.

Om dit bericht te kunnen sluiten moet ik hem op opgelost zetten. In dit geval is de klacht nog niet opgelost, maar dus in behandeling bij onze klachtenunit en van daaruit wordt de klacht afgehandeld.

Alain
LOI Webcare

Heeft op 12 december 2017 om 18:56 geantwoord

Ik heb al zoveel vragen gesteld en klachten doorgegeven, ben alweer twee maanden verder nu en ik vind de cursus absoluut niet aan mijn verwachtingen voldoen. Ik wil alles terugsturen en mijn geld terug ontvangen. Ook dat mijn email snel beantwoord gaat worden is te gek voor woorden, de vorige vraag duurde 40 dagen... En het antwoord sloot niet aan bij mijn vraag. Docenten en klantenservice zijn niet te benaderen, de lesstof voldoet niet en er staan fouten in de leerstof. Ik wil niet meer afwachten...de werkwijze sluit niet aan bij de beloften van de LOI. Docenten mogen niet zolang over een vraag doen. Tevens is de reactie die je dan krijgt niet voldoende...

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Hedy, Inmiddels hebben wij je een voorstel per e-mail gedaan waar je mee akkoord bent gegaan. Ik zal je vandaag opnieuw een reactie sturen zodat we het zo spoedig mogelijk voor je kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Hedyhedy

4 maanden geleden - De klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Hartelijk dank hiervoor...

Alle klachten die gemeld zijn door Hedyhedy