Klacht: Geen bank, Pronto gesloten

op 25 april 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij heb eind vorig jaar een bank besteld en betaald bij Pronto wonen in de Villa Arena te Amsterdam. Na 12 weken gingen we eens informeren hoe het met onze bank stond en tot onze verbazing bleek er een faillissement aangevraagd te zijn voor de zaak en kregen wij onze bank of het geld voorlopig niet. Nu is deze zaak kennelijk verzekerd tegen faillissement, maar daar merken wij niets van. Nu worden we aan het lijntje gehouden en krijgen we elke week een mail waarin staat dat we het gewoon moeten afwachten…..we zitten al 5 maanden zonder bank!!!

Gewenste Oplossing:

Als we binnen 2 weken of het geld terug hebben, of de bank geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 26 april 2016 om 07:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 april 2016 om 14:16 geantwoord

Dit is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door E. Dor