Klacht: Geen bank, nog steeds geen geld terug en geen reactie op aangetekende brief aan de directie

op 25 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Eind december heb ik online bij leen Bakker een hoekbank besteld. De rest van het verhaal is te lezen in de aangetekende brief die ik naar de directie van Leen Bakker heb gestuurd en als bijlage aan deze klacht heb toegevoegd. Het punt nu is dat ik eind december een aanbetaling heb gedaan en op 3 januari de rest van de bank heb betaald. Uiteindelijk heb ik geen bank, is het 25 april en heb ik nog steeds mijn geld niet terug en krijg ik geen reactie op de aangetekende brief die ik op 7 april naar de directie van Leen Bakker heb gestuurd.

Ik wil zsm mijn geld terug ontvangen evenals een tegemoetkoming in de kosten voor alle telefoongesprekken en de vier vrije dagen die ik heb moeten opnemen. Dit wil ik bevestigd hebben in een brief van Leen Bakker als reactie op mijn aangetekende brief.

Alle klachten die gemeld zijn door Ledaan