Klacht: Geen automister maar monster auto dief.

op 07 september 2018 over Mister Auto Webshop in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Ik heb paar maanden terug aandrijfas besteld bij automister.nl. en door speciale bedrijf laten vervangen. Paar weken later stond auto stil onderweg. Ik heb auto laten slepen naar garage. Kostte mij 175 euro voor auto slepen. En toen bleek dat aandrijfas gebroken was. Volgens monteur de aandrijfas was niet geschikt voor mijn auto.
Ik had meteen berichten gestuurd naar automister.nl. en paar maaanden later kreeg ik antwoond dat kapote aandrijfas niet hun schuld is.
Ja halloo. Ze zetten verkeerde onderdelen met slechte kwaliteit op de website te koop en dan willen ze geen garantie daarop geven of kosten vergoeden.
Nou ik vind automister een monster dief bedrijf die slechte en niet geschikte onderdelen verkoopt.
Ik ben in totaal 800 euro kwijt door automister. En ik heb bijna 6 maanden geen auto.

Beste vrienden ik geef jullie een advies. KOOP NOOIT ONDERDELEN BIJ AUTOMISTER. doe dat alsjeblieft niet.
Kijk niet naar goedkope prijzen. Maar die klootzaken achterlijke homo’s verkopen alleen maar rotzooi. En je kunt niks van hun terug krijgen. In het begin waren ze aardig maar laatste tijd is echt een monster dief rotzak geworden.

Als ik mijn geld met een excuses terug krijg dan ben ik tevreden. Maar dat doen ze niet. Ze geven mijn geld niet terug. En ook geen excuses aangeboden. Wtfffff

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Masodian