Klacht: Geen auto meegekregen

op 03 juli 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

In mei een auto geboekt via Rentalcars bij Firefly in Pisa voor afgelopen week.
Uiteindelijk om 23.00 geland na vertraging en om 23.30 bij het bedrijf firefly met ons dochtertje van 1,5. Op de site van Rentalcars stond: Voornaam, dus de naam van mijn man ingevoerd, Daniël. Bleek dat dit zijn doopnaam had moeten zijn, Antonie. Kregen we de auto niet mee, bedrijf niet meer te bereiken en een andere auto huren zou ons €800!!! Kosten ipv de betaalde €175. Sta je dan met je dochter van 1,5 midden in de nacht te kijken. Uiteindelijk om 01.30 een B&B kunnen vinden vlakbij het vliegveld. Vreselijke nacht! Op de site van Rentalcars moet je ten alle tijden alles aan kunnen passen (zo staat aangegeven). Dus niet. Volgende dag (zondags) om 10.00 meteen gebeld. Kunnen ook zij de naam niet omzetten en moet er dus een nieuwe boeking komen. Kostte ons al met al ruim €200 meer (nog niet over die afschuwelijke nacht gesproken).

Dat zij de extra gemaakte kosten vergoeden. Kan dan wel mijn fout zijn dat ik een verkeerde naam ingevoerd heb (hoewel op de site toch echt voornaam staat). Maar ook staat op de site dat je ten alle tijden gegevens aan kunt passen. Ook erg vreemd dat zij de naam niet om konden zetten naar Antonie ipv Daniël.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emerwe