Klacht: Geen auto meegekregen, wel betaald.

op 19 september 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

In maart hebben wij een auto gehuurd bij Auto Europe, een fiat 500.. en ook gelijk betaald met onze creditcard. Toen we 2 weken geleden aankwamen op de luchthaven van Ibiza kregen wij onze auto niet mee omdat wij niet op tijd waren. Bij aankomst op Ibiza hebben wij 1 uur 10 minuten gewacht tot wij eindelijk aan de beurt waren om onze auto bij Interrent op te halen. Veel mensen voor ons kregen al geen auto mee, we kregen er al een slecht voorgevoel over. Interrent vertelde dat wij niet op tijd waren en dat ik moest bellen met Auto Europe. De medewerker aan de telefoon van Auto Europe kon mij vertellen dat wij net waren geland, maar niet op tijd waren om de auto mee te krijgen, wel kon hij een nieuwe reservering maken en die moesten wij dan opnieuw betalen, kortom dubbele kosten. Uiteraard hebben wij dit niet gedaan en bij een lokale autoverhuurbedrijf wel een auto gehuurd waar ze wel eerlijk zijn.

De kosten van de autohuur en de kosten van de taxi van de luchthaven naar de accommodatie wil ik graag terug zien. Doordat wij de auto niet meekregen is de transferbus al vertrokken naar het hotel en moesten wij een taxi nemen. Op Ibiza zelf hebben wij een andere auto gehuurd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.H.A