Klacht: Geen arts gezien

Mijn man was na ablatie nog slechter dan daarvoor. Na een maand catharina gebeld op maandag. Reactie op donderdag. Vrijdag afspraak met arts die de ablatie heeft gedaan. Eerst een filmpje maken, zoals afgesproken. Assistente gaat arts zoeken, kan hem niet vinden, op vakantie zei ze. Toen kwam ze terug, medicijn, op servetje geschreven door andere arts die het filmpje bekeken had. Mijn man kon niet tegen arts over klachten vertellen, heeft er geen gezien. Daags daarna is hij opgenomen in elkerliek in Helmond. Daar krijgt hij nu de onderzoeken die hij nodig heeft. Hij houdt vocht vast, kalium tekort, fibrilleren tussen de hartslagen, hartslag nog onregelmatig, beginnende longinfectie en ontzettend moe en kortademig

Geef een patiënt de kans om een arts te spreken bij serieuze klachten, zeker na een afspraak, maar sowieso altijd, zodat je je serieus genomen voelt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catharina ziekenhuis Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla van Vijfeijken