Klacht: Geen artikelen

op 12 juni 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Heeft op 12 augustus 2018 om 08:37 geantwoord

Uiteindelijk wel mijn spullen gekregen. Maar dit heeft als nog veelste lang geduurd en veelste veel moeite gekost. Het heeft nog 2 maanden moeten duren voordat ik eindelijk iets gekregen heb. Hierdoor heb ik de kleren niet mee kunnen nemen voor mijn vakantie in mei, waarvoor het bedoelt was en uiteindelijk ook niet mee naar mn zomervakantie. Ik ben blij dat ik eindelijk van mode-statements af ben en adviseer niemand hier ooit iets te bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 14 september 2018 om 23:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Femke,

Bedankt voor jouw tegen bericht. We begrijpen jouw teleurstelling en nemen jouw feedback ter harte. Dank hiervoor.

Je hebt aangegeven dat jouw klacht niet is opgelost. Jouw betaling is retour gestort en de items heb je alsnog mogen ontvangen. Naar onze weten is jouw klacht inmiddels dus naar behoren opgelost.

Graag sluiten wij de klacht dan ook bij deze af.

Onze excuses voor de vervelende ervaring!

Met vriendelijke groeten,
Elly - klachtenafhandeling Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Femkevanderlinden