Klacht: Geen Arriva bus wel breng bus Gennep Venlo

op 11 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Omdat er geen Arriva bus kwam moest ik met de Breng bus. Ik heb een Arriva maandabonnement en moest € 6,00 betalen . Dit is mij in korte tijd al 2 keer gebeurd.

Ik ben tevreden wanneer ik met mijn Arriva abonnement ook kan reizen met de Breng bus , met de ouderen pas

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste De Gier Wilms, Ik begrijp dat het niet fijn is om extra te moeten betalen terwijl je met een abonnement reist. Kun je aangeven bij welke halte je opstapt en met welke lijn je reist? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht De Gier Wilms

5 maanden geleden - Ik reis met lijn 83 vanaf busstation Gennep naar Busstation Venlo en VISA versa. Het is erg jammer de bus van Breng rijdt de route van Arriva, ik heb dus geen andere keuze dan de bus van Breng te nemen.

Arriva

Heeft op 13 mei 2017 om 08:20 geantwoord

Beste De Gier Wilms,

Helaas. Het 65+ abonnement is (zoals ook op de website staat vermeld) alleen geldig in Arriva bussen. Het spijt me.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Arriva Webcare

Heeft op 13 mei 2017 om 14:38 geantwoord

Ik vind dat op het tijdstip waarop ik en meerdere mensen een Arriva bus verwacht niet een Breng bus moet komen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Gier Wilms