Klacht: geen anwoorden, geen oplossingen, geen reacties

op 05 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben vanaf 5 December bezig geweest om nieuwe kerstlampjes te bestellen van een boom die 2 jaar geleden bij Leen Bakker is aangeschaft. Meerdere malen in de winkel geweest en meerdere malen met de klantenservice gebeld en gemaild. Leen Bakker verkoopt geen kerstbomen meer in de winkels en ook de losse lampjes zijn niet meer te bestellen. Dus ik zit met een hele dure boom waar de helft van de lampjes het niet meer doet omdat alleen Leen Bakker die lampjes zou kunnen leveren. Ik krijg geen enkele reactie op mijn telefoontjes en mails!! Het kan toch niet zo zijn dat ik na 2 jaar mijn boom kan weg gooien omdat Leen Bakker wel de bomen verkoopt maar niet de lampjes ( vast). En het feit dat ik geen enekele reactie krijg maakt mij echt heel erg boos !

Ik hoef echt geen nieuwe boom maar wel gewoon de losse lampjes , als ze doe niet kunnen leveren moeten hun met een oplossing komen. Of een andere boom of het geld terug zodat ik een andere boom kan halen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door N.P.