Klacht: Geen antwoord per mail 2x verstuurd en telefonisch niet bereikbaar

op 26 oktober 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vraag ivm gekochte vouchers aangaande de eventuele annulatie . Deze heb ik per mail verstuurd op 5/10 En 13/10 maar tot vandaag zonder reactie. Vandaag heb ik getracht telefonisch contact op te nemen maar niet bereikbaar. Ik begin te twijfelen of mijn vouchers wel zullen aanvaard worden.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik bevestiging krijg dat mijn geld zal terugbetaald worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vrancken,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat het geld ondertussen begin november op uw bankrekening gestort werd. Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Chrvr