Klacht: Geen antwoord op klachten en ondanks tweemaal belofte geen geld terug gestort.

op 29 september 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Op 13 september had ik een vliegticket geboekt op uw website. Na het doorlopen van het boekingsproces en betaling kreeg ik de melding 503-Service-Unavailable op de website. De betaling was gewoon doorgekomen en het bedrag was afgeschreven van mijn rekening.
Omdat ik bij ”reisplanner” de reis niet zag en geen bevestigingsmail kreeg, heb ik uw klantenservice gebeld die mij vertelde dat het waarschijnlijk wel goed zou komen, en ik de tickets binnen 24 uur zou ontvangen. De volgende dag bleek het niet het geval, en heb ik opnieuw de klantenservice gebeld. De reis, in ”Reisplanner” stond inmiddels als niet voltooid. Uw medewerker vertelde vervolgens dat de reis niet goed geboekt was en dat het geld zou worden teruggestort en binnen twee weken weer op mijn rekening zou staan. En dat ik een nieuwe ticket kon boeken. Het nieuwe ticket echter bleek duurder dan het originele ticket. Waarop uw medewerker mij (heel vriendelijk overigens) uitlegde wat het proces was en waar het wellicht verkeerd was gegaan. Ik gaf aan dat ik het vreemd vond dat ik in dit geval slachtoffer was van een fout in het interne proces aan de kant van Expedia. Uw medewerker ontkende dat en deed zelfs een suggestie dat het aan mij lag (”ik was natuurlijk niet bij het boekingsproces, dus ik kan dat niet inschatten”).
Maar dus dit is mijn issue en klacht: ik heb de stappen voor het boeken van het ticket via uw website gewoon correct doorlopen; en ook de betaling voldaan. Vervolgens heb ik op advies van uw medewerker gewacht op het doorkomen van het ticket. Dat ticket kwam dus niet, en nu heb ik twee keer met wachttijd met uw klantenservice moeten spreken, heb ik een duurder ticket moeten kopen en moet ik wachten tot het teruggestorte geld weer op mijn rekening staat.
Nu, ruim twee weken later staat het geld nog niet op mijn rekening. Ik heb drie mails hierover gestuurd naar het mail adres dat ik van de klantenservicemedewerker heb gekregen en krijg hierop geen, of alleen een autoreply.
Zowel de gang van zaken met het boeken, de onwelwillende houding van de klantenservice, het gebrek aan reactie op mails en natuurlijk in eerste plaats het niet terugboeken van het geld, waarvoor geen ticket is geleverd zijn natuurlijk waardeloos.

Spoedige reactie op klacht/mail en direct terugstorten geld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten_s