Klacht: Geen antwoord op aangemelde retourmelding

op 05 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groeten, Gerja van der Hoeven

Als de juiste postcode wordt doorgegeven en ik het pakket eindelijk kan terugsturen en het wordt terugbetaald.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Goedemorgen, U kan inderdaad het pakket terugsturen naar antwoordnummer 116, 7800 in Emmen. Voeg hier een geschreven brief bij met de klantgegevens van uw zoon, en de reden van retouren. Ook mag u een kopie van de pakbon toevoegen bij het pakket. Bij goedkeuring van retour, wordt het geld binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, VanDijk

Reactie van de melder van de klacht Gerja@1971

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik kan het pakket nog steeds niet terugsturen want 7800 is helaas geen goede postcode. Er ontbreken nog 2 letters. Met vriendelijke groeten, Gerja van der Hoeven

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:25 geantwoord