Klacht: geen antwoord mails

op 30 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde een kleding artikel omruilen voor een grotere maat maar heb geen retour adres en er wordt niet gereageerd op mijn div. mails.

Gewenste Oplossing:

wanneer koopjesdeal reageert op mijn mails en het naar behoren oplost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maria,

Spijtig om te vernemen dat u de retour-pagina niet heeft kunnen vinden.
Direct hebben wij de conversaties nagekeken.

Op 29 juni hebben wij een mail ontvangen van; ria.driessen@upcmail.nl
Uw mail is dezelfde dag beantwoord door de collega van de klantenservice (Dylan Cohen).

Om een product te retourneren naar ons, dient u een retour-aanvraag te doen via onze website.
Een retour-aanvraag doet u eenvoudig en snel via www.koopjedeal.nl/retourneren

Mocht u tegen moeilijkheden aanlopen, aarzel vooral niet om contact op te nemen.
Er zijn diverse alternatieve opties welke wij voor u mogelijk kunnen maken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hardry