Klacht: Geen afstand

op 23 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben me kapot geschrokken bij de lidl in veendam.
Daar waar bijna alle supermarkten keurige strepen van 1,5meter hanteren,is het bij de lidl veendam om te huilen.
Ik werk in de zorg en doe samen met mijn collegas mijn uiterste best om het coronavirus te bestrijden.
Ik zal,en met mij mijn collegas,hier geen boodschappen meer doen.

Ongeloof en afschuw overvoelen mij toen ik dit zag.
Zeeeeedr onverantwoordelijk gedrag,en noemand vh personeel die actie onder nam.

Groet,een zeer bezorgde klant
Angelique Visser.
Meeden
0624122920

Gewenste Oplossing:

Hierboven beschreven,let op,zet strepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 maart 2020 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 maart 2020 om 14:38 geantwoord

Bullshit,
Er is vandaag nog niks verandert.
één telefoontje naar alle filialen,hoeveel moeite is dat?
Jullie moeten je kapot schamen.

Lidl heeft hiermee vele klanten verloren.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique visser