Klacht: Geen afhandeling klachten na toezegging

op 25 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Begin april UltraFlat Solarlight, bestelling #202005163, besteld, betaald en twee dagen later ontvangen. Volgens instructies opgeladen en geplaatst. Apparaat werkt totaal niet. Wil terugzenden en een werkend exemplaar.
Gebeld met Koopjesdeal. Moest de via e-mail toegezonden bon invullen en alles retourneren. Geen e-mail ontvangen. Na telefonisch contact (10 minuten in de wacht) beloofd nogmaals een retourbon toe te sturen met de vraag een extra mailaccount op te geven om zeker te weten dat e.e.a. goed komt. Mail van mijn broer opgegeven. Wederom geen enkele reactie. Wederom gebeld en nu de belofte dat het nu goed komt en men een exemplaar voor mij opzij legt om op te sturen.
Daarna vier keer gemaild en vier keer (het is nu eind Juni) geen reactie. De aanschafprijs was laag maar deze is denk ik al drie keer overschreden met belkosten!!!!

Tevreden met toezending van het genoemde retourformulier (waar is dat in vredesnaam goed voor?) en levering van een nieuw exemplaar.
Mijn vrouw heeft een foto van mij gemaakt terwijl ik dit typ om bij te voegen. Lijkt me beter van niet. Wil de lezer niet laten schrikken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 09:27 geantwoord

Beste Henk,

Spijtig om te vernemen dat het niet lukt met retour zenden van uw product. Wij zijn de conversaties nagelopen.

Het verzenden van de labels via het systeem is meerdere malen 'mislukt'. Op 22 juni is er daarom een mail verzonden vanuit een persoonlijk mail-adres met in de bijlage de labels en de instructies om het product kosteloos te retourneren.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 17 juli 2017 om 18:45 geantwoord

De genoemde mail is nu, 17 juli nog steeds niet binnen.
Zie elke dag in dagblad Tubantia uw aanbiedingen en die zijn niet mis!!! Helaas kan ik er na mijn ervaringen met Koopjesdeal niet toe komen om een nieuwe aankoop te doen.
Los mijn probleem eerst op svp

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrik Lammers