Klacht: Geen afgeschreven maar geen bestelling

op 11 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanmiddag bij River Island voor €37.50 besteld via iDeal en Adyen. Het geld is afgeschreven en ben ik kwijt. Er is echter geen bestelling geplaatst bij River Island en daar kunnen zij niks aan doen. Er is iets misgegaan met het geldoverdrag en dus moet Adyen iets oplossen. Jammer dit, hoop dat het opgelost kan worden want ik ga geen €37.50 betalen voor niks.
Dankuwel voor de moeite

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn geld terug is overgeschreven of de bestelling wél aangemaakt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 11 augustus 2016 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Walter,

Ik heb de betaling zojuist voor je opgezocht. River Island heeft het bedrag dat je betaald hebt inmiddels weer teruggestort. Je kunt dit binnen 1 a 2 werkdagen weer op je rekening verwachten.

Voor meer vragen kun je uiteraard ook contact met ons opnemen.

Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Walter Nap